Poff!!!!

Det sa bara poff!!! Och så blixtrade det utav bara tusan!!!!

Innan maten skulle jag sätta på Willes dator, mommo o moffas gamla dator. Pluggade i strömkabeln som vanligt, och så small det till o blixtrade. Det rök och luktade bränt från datorn. Datorn havererade!!!
Jag har varit så nöjd med den, eftersom MIN dator annars alltid är upptagen. Då har jag i lugn och ro kunnat läsa alla bloggar. Det tar ju en stund innan man har hunnit läsa allt.

Janne håller på och kollar vad som kan ha hänt, men jag tror inte det går att starta den igen! :-(

Nu blir till att göra ett schema över MIN dator, så det inte fullt slagsmål över vem som ska ha den och när!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anki

Fan här är datorn också alltid upptagen.
Det tar faktiskt tid och läsa alla bloggar varje kväll. Ungarna får väl surfa i skolan. Vi betalar ju faktiskt SKATT.....

2005-11-09 @ 18:59:50
Postat av: elli

Håller med Anki!!! Vi har två datorer en som flickorna har på vinden och så min och Åkes härnere. Jag har völ aldrig varit så värst intresserad av datorn men nu när det bloggas förfullt då är det ju jätteroligt!½

2005-11-09 @ 19:58:31
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: eira

Underbart och läsa i din blogg!!!
Jag ska försöka skärpa mig och skriva lite aktivare själv också!

http://hilldur.blogg.se/

2005-11-10 @ 06:54:12
Postat av: Häxan1

Gäller inte GARANTIN?

2005-11-10 @ 10:58:08
Postat av: kajsa

Hur gick det med datorn? Vad hade hänt? Glömde fråga i går...

2005-11-13 @ 08:39:12
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker