Gomorron!

Idag är jag hemma med Wille, han har feber och väldigt ont i halsen. Vi var vaken en stund tidigt på morgonen......Wille hade lite panik! Det är något konstigt och hårt i halsen.....kommer det att gå bort. Jag kommer inte kunna äta idag!!

Vet inte om det var för att han så ont i halsen, eller om det var en såndär hård kråka (ni vet) som ibland kan ligga o gro i halsen.

Nå, fick honom lugn och vi somnade på nytt! Sen vaknade vi kl. 10,00!!!! Men det satt väldigt bra med en "liten" sovmorgon.

Häxträffen i lördags var jätterolig! Jag hade Lena H med som min hemlige gäst (för de som undrar). :-)

Nu ropar wille där nere, han sitter och bygger med sina Geomag magneter. Måste gå o kolla allt fint han har byggt!

Kommentarer
Postat av: eira

Hoppas Wille ska bli frisk snabbt. Här är jag hemma med en Osku som spytt i natt. Nu har han tagit sig en 2-timmars tupplur på soffan, så han orkar bli frisk. Håller tummar o tår på att gossarna blir krya nu!

2005-11-28 @ 15:10:40
Postat av: kajsa

Kasper sovde faktiskt åxå till 10 på morgonen och då väckte jag han!!! Wille måste ha mycket isglass och kall cocacola. Har han mycket feber?
Kasper har börjat längta till dagis nu men han ska dit först på onsdag. Han har fått dataförbud i dag bara föra tt han ska börja leka igen men det har gått trögt...har vart på mitt möte nu.

2005-11-28 @ 17:40:11
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Anki

Hoppas Wille blir frisk snart. Men mamma behövde nog en riktig sovmorgon=)

2005-11-28 @ 20:10:58
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: häxan1

HUR MÅRS NI DÄR BORTA?
Har Mamma blivit sjuk åxå, när Hon skriver någonting!

2005-11-29 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker