På bättringsvägen....

Det börjar kännas lite bättre, men usch så orkeslös man kan vara. Idag for jag o mommo en sväng till stan, och jag var helt slut när jag kom hem. Och då har jag i princip bara suttit och åkt bil. Så hela eftermiddan har jag bara legat på soffan.

Wille har haft sin sista dag på dagis, nu har han fått jullov. Få se hur många timmar det tar imorgon innan han blir alldeles kompissjuk.

Igår var kära mommo och städade vindan åt mig. Men, inte var det så fruktansvärt mycket kvalster! :-)
Eller, jo det var det!! Men att det känns bra nu. Nu behöver jag inte stressa upp mig för det. Nu har jag bara toaletten att skura, men till det måste jag samla kraft. För den ska skrubbas ordentligt! Sen får julen komma.....och gå!

Nä, nu lockar min renbäddade säng. Ha det gott bloggetilaiset!

Kommentarer
Postat av: aegnes

skönt att det har börjat vända. en ren säng och en ren toalett, det är skönt att ha resten kan va´.

2005-12-21 @ 06:11:07
Postat av: häxan1

Nä, det var inte så FARLIGT!
Varför, ska man ha MORSA, annas?

2005-12-21 @ 08:32:24
Postat av: Anki

Ja vad ska man med en morsa? Var är min?

2005-12-21 @ 20:34:07
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Julen hänger ju inte på hur städat det är MEN det känns mycket bättre inom oss om det är rent, så är det!

2005-12-22 @ 09:01:08
Postat av: joannah

hej sjukling! vi hade ingen vidare tur på tipset, inte enligt peter iaf (som tydligen hade pratat med janne) men man vet ju aldrig, vi kanske hade fler rätt än dom ändå...peter har ju försökt förr=)

2005-12-22 @ 13:30:17
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: häxan1

GOD JUL!

2005-12-24 @ 08:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker