Jingle Bells...

Idag har jag varit hos frissan o färgat och slingat håret. Och eftersom det lackar mot jul så blev det röda slingor, ganska häftigt faktiskt. Synd bara att det röda försvinner så fort.

Och, nej, har inte färgat för att jag ska till stockholm. :-)
Tiden till frissan hade jag bokat i slutet av oktober, brukar försöka göra mig lite julfin!!! :-)

Annars har det väl inte hänt så mycket. Fammo, Faffa, Eva och Tony har varit förbi idag. Typiskt att de ska komma när det ser ut som värst! När jag kom hem från frissan var jag så frusen så jag la mig på soffan under filten. Tänkte att jag skulle "fila" en stund, och sen sätta igång med att röja upp lite. Men, när jag låg där och hade just blivit vääääldigt trött i ögonen så dyker de upp. Det är typiskt, jag brukar börja panikröja när jag vet att de ska komma förbi o hälsa på. Dom är ju såna som alltid har perfekt!

Men, det är ju så att när det är nystädat och man är så nöjd över hushållet. Då är det ingen som kommer förbi. Men när det ser ut som f...n, då minsann kommer det alltid nån!

Mattias har haft besök av Peter (gangsterungen). Han har sovit över, och det var ingen gangsterunge! :-)
Jättetrevlig grabb! När hans mamma kom o hämtade honom så tyckte jag att hon såg så bekant ut. Frågade både mattias o janne om de kände igen henne. Då säger mattias att hon jobbar på folktandvården. Ja just det! Det är hon som sitter i luckan i "receptionen" på folktandvården.

Och vet ni vad!?! Hon berättade att de hade flyttat ut till deras sommarstuga på seskarö. Och så säger hon:

- Vi är granne med en Huhta, Lars-Gunnar eller nåt sånt.
Då frågar jag om det är Sven-Gustav.
- Ja, det är det.
Säger då att det är min bror.
- Jo, vi bor nära deras stuga. Längst ut efter vägen, du vet.
Kunde inte säga nåt annat än: Jahaa!

Vet jag? Nääää.....jag vet ju inte det!! :-)


Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jaså den vägen! Nog måste väl du veta=D
Du har väl varit där massor av gånger i somras=)
Firade vi inte midsommar där allihopa? Eller?
Det är väl klart att det kommer främmande när det är som stökigast och dammigast. Hur kan de alltid ha perfekt?

2005-12-04 @ 20:14:26
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: häxan1

VI ÄR BJUDNA TILL NÄSTA lördag! DIT!

2005-12-04 @ 20:34:44
Postat av: eira

Kan inte annat än skratta igenkännade... liksom.

2005-12-04 @ 22:00:20
Postat av: kajsa

Världen är bra liten ändå....

2005-12-05 @ 14:18:47
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: häxan1

Är det Jingle Bells, nu hela december?

2005-12-06 @ 10:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker