Host, host...

Ska försöka lägga in ett litet inlägg. Jag är nämligen fortfarande sjuk. Har haft feber (hög feber) i en vecka nu. Var till läkaren igår. Och han var lite chockad när han gick för att hämta mina provsvar. När han  kom tillbaka så säger han. - Du är nästan på gränsen till att bli inlagd!

Min "sänka" ligger på 180 (när den är över 200 brukar de lägga in "patienten" för att medicinera direkt i blodet). Mest troligt lunginflamation som jag har.

Jag tänkte väl att nog är det konstigt att jag inte blir bättre. Jag har bara blivit sämre o sämre. Fan så svag man kan vara!

Nå, det är typiskt. När man absolut inte har tid att bli sjuk, då blir man det rejält!!
Allt går åt skogen denna jul.

Om någon får för sig att hälsa på oss, förvänta er ingen julfika hos oss. Jag brukar iallafall ha saffransbullar. Julklapparna är inte köpta. De få stunder som jag orkar sitta uppe försöker jag planera och fundera på julklappar. Sen får jag delegera ut det till väl valda personer som får inhandla det åt mig.

Nu har jag inga krafter till o skriva mer....Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: eira

Krya på dig rejält nu!!!!!

2005-12-15 @ 12:13:47
Postat av: Anonym

man behöver inte ha det så himla perfekt till jul. jag tror nog att dina nära och kära tycker att det är alldeles nog om du är frisk nog att vara uppe på julen.
krya på dig

2005-12-15 @ 14:38:34
Postat av: elli

Åh, vad hemskt attdu blev så sjuk. Förmodligen är det nån mening med allt ändå. Detta betyder att du ska ta det lungt. Kanske att du ska tänka lite mera på dej själv. Jag vet att det är svårt då det är jul, för julen är ju barnens högtid men det är bara att sänka kraven. Det behöver inte vara tipp topp och man behöver inte ha 7 sorters kakor. (det finns ju och köpa). Krya nu på dej lilla vännen!!!!! Kramisar

2005-12-15 @ 18:14:24
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: kajsa

Lilla vännen, hoppas att du kan be mej åxå om hjälp!!! Bli frisk nu i stället för att undra över alla måsten, till helgen mår du säkert bättre och orkar planera, men det är bara att ta det lungt och planera realistiskt!!! Om du vill ha fika så har jag!!!!

2005-12-15 @ 19:29:06
Postat av: Anki

Hej kul o se att du orkade komma o handla.
Köpte du Billys? De är alltid bra o ha hemma inga gourmetmiddagar precis men det går ju=)
Jag köpte det där julklapparna idag=D
Kan ju inte skriva vad det var det finns ju nyfikna på bloggen=)Inga namn nämnda...

2005-12-16 @ 20:24:35
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: aegnes

har du börjat piggna till än? hoppas det

2005-12-18 @ 17:35:59
Postat av: Anki

Har inte febern gått ner nu? Till fötterna exempelvis?

2005-12-19 @ 20:38:22
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker