Fortsättning...

Hur långt kom jag igår? Jo, alla hade fått sina julklappar. Det blev så många julklappar så att det orkar jag inte gå in på. Men, ALLA fick precis vad de hade önskat sig.

Juldagen gick till att bygga ihop allt Lego, Playmobil. Testa alla grejer m.m. Eva, Tony, Johanna och Fammo var förbi och fikade (istället för att komma idag). Mommo o Moffa var oxå förbi, jag bjöd dom på mat. Och efter det så hamnade jag i dvalan som jag berättade om igår.

Idag är det annandagen. Och hos oss betyder det fördelsedag. Våran Pappa fyller nämligen år idag. Han har nu på morgonen fått en bok av oss, som han inte hade nån aaaaning om (han får en bok varje år). Strax ska vi börja röja lite grann, ifall det kommer nån förbi på en kaffetår idag. Är det nån som är sugen på kaffe idag, så är ni så hjärtligt välkomna!!

Nå nu ska Wille passa på o spela lite på datorn. Mattias ligger o sover, så då får man passa på att sitta vid datorn.

Ha det bra Alla bloggetilaiset!!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Tråkigt att läsa att du varit sjuk. Själv har jag kraxat i snart 4 veckor men som tur är finns Coccillana E... Man går som i dvala men man slipper hosta. Men du ser julen blev bra ändå, man behöver inte alltid göra allt som hör julen till. Jag kom ju hem den 22:a och allt var färdigt ändå. Men många gäster betyder det ju också att många kan hjälpa till. Vi var ju hos Malin och Stefan så det var mest Malin och Elli som slet för oss andra. Juldagen var det restätning hos hos, men farmor och farfar från Kaakamo här så det blev dag 2 men julmat. Lär blir fler till.
God fortsättning och krya på dig!

2005-12-26 @ 10:58:42
URL: http://monica.webblogg.se
Postat av: elli

En kommentar till fammo: DU var lika mycket som jag och hackade och skivade så det så!!!!
Nu till en fråga, vad fick du Annika i julklapp då? Är det jobbigt att flänga runt på julafton eller hör det till traditionerna? Hälsa gubben din GRATTIS!

2005-12-26 @ 11:01:38
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: kajsa

Oj oj oj, vilken fest för er! Hoppas att Janne blev glad över boken! Hörde av Joannah och Peter att du är lite bättre, skönt!!!!

2005-12-26 @ 13:41:26
Postat av: Anki

Hoppas han blev överraskad av att få en bok. Precis vad han alltid önskat sig.

2005-12-26 @ 19:10:10
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: häxan1

Vem, har, FÖRDELSEDAGEN:-)
Nä, jag skojar!
Grattis, SVÄRSONEN!

2005-12-26 @ 20:48:04
Postat av: elli

Men Annika, skriv nu vad du fick i julklapp och vad som hänt sen sist!!!!!!!

2005-12-28 @ 13:23:01
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker